čtvrtek 31. května 2012

3. práce - job fair

Na stránkách student agency jsem se přihlásila na job fair, který pořádal Hard Rock Café. Již v lednu byly nejlepší lokality jako Key West (Florida), Hollywood, San Francisco (Californie) rozebrané. Věděla jsem, že chci někam k oceánu, abych si to léto alespoň trochu užila a věděla jsem, že kvůli ceně letenek chci někam na východní pobřeží USA. Na výběr jsem moc neměla, chtěla jsem totiž pracovní pozici, kde jsou součástí vaší odměny dýška (tips). A vzhledem k tomu, že nemám žádné zkušenosti s prací v baru, vyloučila jsem pozici servírky. Ideální pro mě mohl být tzv. busser - neboli pomocná servírka. Přihlásila jsem se tedy do Atlantic City.

Týden před konáním job fairu mi přišel e-mail, že se v HRC v Atlantic City rozhodli nenabírat, a že se tedy mám přihlásit do jiné lokality. Díky tomu se mi znovu otevřely dveře ke Key West :)


Žádné komentáře:

Okomentovat