úterý 26. června 2012

Tropická bouře

V neděli jsem se vrátila pozdě z práce a nohy bolely, takže jsem šla spát hodně pozdě. Již cestou z práce foukal hodně vítr, tak jak jsem tu nikdy nezažila. Ráno mě vzbudila zpráva od mé sestřičky, že prý máme nad hlavou tropickou bouři a hrozí tornáda. Přiznám se, že jsem se krapet vyděsila a už nemohla spát. Protože jak se vlastně člověk má chovat když je tornádo?

Okamžitě jsem pustila místní rádio, jestli nehlásí nějaká varování. Když moderátor během písničkami spustil, že je venku zamračeno, místy prší a pravděpodobnost výskytu tornád je 30%. A jako radu lidem dal pustit si nějakou dobrou hudbu, která prosluní jejich den :-D . V ten moment jsem se krapet zklidnila, protože jsem zjistila, že o nic nejde. Zkontrolovala jsem i radar, ze kterého bylo patrné, že Key West se to vyhne.

Občas bych neměla plašit moc dopředu. Ale jako dítě jsem si říkala, že nikdy nepojedu do tornádové oblasti... Ehhhh víte, že nejčastější tornáda jsou právě v jižní americe? Příště bych se mohla víc zajímat o tom, kam jedu. Ačkoli, zatím jsem nepotkala žádného aligátora, ani žraloka. Jen mračna komárů, jež nás neustále žerou :)

Žádné komentáře:

Okomentovat