pátek 29. června 2012

Dreams are really comming true

Tak dnes to byl dobrý den :) . Sny se opět plnili, přišla jsem do práce a trochu jsem se bála, že to bude moc "busy". Ale v práci jsem nebyla sama, byl tam i Jean, týpek z Haity, o kterém si myslím, že mě moc nemusí. Manžer řekl, že není moc hostů, a že buď jeden z nás půjde domů nebo, že si rozdělíme venkovní a vnitřní sekci, řekl, že já budu uvnitř. Načež přišli tři servři a začali se o mě bít, že chtějí, abych byla s nimi venku :) Jak milé, že?

Pak jsem si pomyslela, že bych si dala k večeři pizzu, řekla jsem to Dominikovi, který byl dnešní večer line cook - prostě kuchař a ten mi jí v cukuletu upekl. Pak jsem si v duchu řekla, že jsem ještě nikdy neměla tradiční Key lime pie (Key - podle ostrovů Keys, lime = z limetek, pie = koláč, respektive cheesecake). A na konci směny přišel další line cook a dal mi ho na cestu domů :) Na stole po jedněch hostech zbyly místní cigarety a zapalovač, no tak jsem je rovnou také sbalila :)) A cestou domů si Dominik vysloužil ještě krabičku našich oblíbených nachos zapečených se sýry, jalapenos, fazolemi, rajčaty apod.

Amber, servírka, která pracovala uvnitř za mnou přišla, že nemůže najít druhého bussera, tak že šel prý asi domů, řekla jsem jí, že ne, že tam stále je. A byla velmi udivena, prý jakoby tam nebyl, že ho hledala pěkně dlouho a všude. Tak že mi pro něj prostě nechá peníze, at se rozdělíme, vysvětlila jsem jí, že dnes se dělit nebudeme, protože jsme měli rozvrženy sekce. Načež mi řekla, že Jeanovi nerada dává svoje peníze, rozpočítala a dala mi stranou nějaké dollary. Bránila jsem se, ale řekla, že to myslí vážně, že pracuju líp než on, a že mi je dává proto, že jsem taková jaká jsem :)

No snad to bude fajn i v následujících dnech.

Dobrou noc, respektive dobré ráno

Lenďa

Žádné komentáře:

Okomentovat