pondělí 2. července 2012

so many things to do

Sakra, za dnešní den volna se odehrálo tolik věcí a teď jsem to tu hodně zanedbávala, ale až po měsíci začínám mít pocit, že se amerika mění v to, co jsem očekávala. Zábava, slunce, oceán, noví přátelé... Tolik věcí, co bych si sem chtěla napsat. Ale není čas, protože odpoledne jsme popíjeli s děvčaty u bazénu. Šest krásných dívek zvládlo zdolat pár lahví vína a půl lahve bacardi. Holky odešly asi v pět odpoledne a já jsem si ustlala na lehátku na zahrádce. Když jsem se vzbudila všude byl nepořádek a prázdné lahve :)) sluníčko už dávno zašlo a já jsem ležela na lehátku v plavkách, objímajíc sáček s baby karotkou :-D musela jsem se smát sama sobě! Když jsem dorazila domů, čekala na mě objednaná pizza z Domino´s pizza a musím říct, že to je nejlepší pizza, jakou jsem v životě kdy jedla!

Dala jsem si rychlou sprchu a začala vymýšlet outfit na dnešní, teď už včerejší večer. Měly jsme sraz s Eli (z bulharska) před HRC. A pak jsme se přesunuly do baru Willi TS. Kde jsem měla vanilkové a mangové mochito. Seznámily jsme se s týpky z makedonie, kteří bydlí přímo s Eli. Naproti mně seděl týpek. A jestli jsem vtipkovala, že si v USA najdu černocha, tak tohle byl přesně můj typ. Nebyl to černý černoch, ale prostě američan, no a já se asi zamilovala :) mrkali jsme po sobě, ale ani jeden jsme se nezmohl na nic víc. Neobjednal mi drink, já jsem za ním nešla si popovídat, nic. Mám pocit, že oba jsme cítili, že at uděláme cokoli, vyznělo by to poněkud lacině... Přeci jen potkat dívku v baru vyměnit si čísla, nechat se pozvat na drink nebo tak, je trochu laciné... Když si vedle mě sedl William. Legrační týpek z Conecticutu a dali jsme se do řeči. Byl v Evropě, takže nebyl tupý, jako ostatní američané, kteří když nás potkali a zjistili, že jsme z čr si mysleli, že my holky dokážeme vraždit, protože u nás se stále válčí a oni nechtějí opustit USA, protože, kdyby opustili státy, bylo by to jako kdyby umístili terč na střílení na svá záda! (to jako smrtelně vážně, nestíhala jsem valit oči, když  o nás takhle mluvili), no ale zpátky k Willimu, zítra mě přijde navštívit do HRC a myslím, že má v plánu mě někam pozvat :-D

Teď už si jdu opravdu lehnout, protože zítra bych měla být ve dvou pracích najednou... :-D

xoxo

Léňa

PS: dnešek byl vážně super!
psáno v pondělí :)

Žádné komentáře:

Okomentovat