pondělí 27. srpna 2012

Hurikán jsme "nepřežili"

O názvu dnešního příspěvku se rozepíšu až zítra, ale už teď je evidentní, že se smrtí to nemá nic společného. Já jsem víc než živá :))

Dnes přišla Thali s výborným nápadem zajít do kina! A proto, že je to dost možná můj poslední volný večer na KW, přišlo to vhod. Chtěla jsem zažít atmosféru pravého amerického kina. Zrovna promítali Batmana, co víc si můžu přát. Mě se to líbilo hodně, až jsem byla sama překvapená, ale ty typicky americké konce vážně nemám ráda. Nějak jsem si před vstupem do kina ale neuvědomila, že tomu bude těžké rozumět, přeci je to film v angličtině a titulky tam nebudou :-D . Ale já jsem docela vytrestaná za všech seriálů, které sleduji v originálním znění. Naopak mě to nadchlo natolik, že mám chuť si koupit projektor a pořádat soukromé filmové večery...

Pak jsme ještě zaskočili do Denny´s. Ale o tom až zítra, teď už šupkydupky do postýlky. Nemůžu uvěřit, že už tu budu jen týden :( a že stále nemám naplánováno nic...

Take care

Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat