středa 29. srpna 2012

Longboarding

Wow! Takhle si představuju ideální večer...

V práci ty bylo slow, tak jsem zavolala majitelce, jestli nemůžu zavřít dříve, protože jsme za celý den měli tržbu 150 USD, ušetřili bychom víc, kdybychom dnes nechali zavřeno. Key West je tak trochu město duchů, zůstali jen místní, kteří jsou v práci a hrstka turistů. Místní moc dobře vědí, jak se nevyplácí nakupovat na Duvalu, protože to je mnohonásobně dražší než například v Miami.  Proto obchody a restaurace zejí prázdnotou.
Po práci jsem se vydala k Háně do jejich vymazleného bytečku. Našla si tu američana sestěhovali se k sobě a užívají si zdejší život. Jejich dům je maličký, ale naprosto kouzelný! Sprchový kout nenajdete v koupelně, ale venku na verandě a jak sama Háňa říká, je to nepopsatelná nádhera sprchovat se v noci při měsíčním světle.
Byla jsem u ní, abychom začaly plánovat a objednaly nějakou pěknou Karibskou cruise, jenže všechny termíny jsou plné. Moje cestovní plány se rozpadají na milion kousků, nemám s kým cestovat, nemám kam...  Uvidíme, naděje umírá poslední... Večer jsme se rozhodly vyčistit hlavu, takže Háňa popadla scate board a longboard a vyrazili jsme do našeho oblíbeného nonstop obchůdku na pivo a párek v rohlíku.
Ovšem větší nemehlo jste na longboardu asi neviděli. To je tak, když se na to postaví dvoumetrová barbína jako jsem já. Při prvním postavení mi to hned podjelo a já se vymlela na asfaltu. Ovšem nevzdala jsem to a zkoušela jsem to dál a dál...

to be continued....

Žádné komentáře:

Okomentovat