pátek 13. července 2012

no time

Z uklízení a psaní na blog sešlo :-D přišla Thali, Majkova mexická přítelkyně a šlo se na pláž. Holky nikdy nepily Jim Beam s kolou, tak jsem jednoho Nice pořídila k narozkám a vzali jsme ho s sebou .)) sedět na molu po tmě, popíjet, poslouchat vlny a jentak si užívat je super.. Tyhle večery miluji, ale bohužel jich není tolik, kolik bych si představovala! Já jsem teda moc nepila, protože včera jsem to krapet přehnala :)

Včera jsem měla po dlouhé době day off. A řádně jsem toho využila, dopoledne jsem si koupila další (ano již šesté) šaty. A úžasný hrneček od starbucks a pak jsem se šla rozvalit na pláž Fort Zachary park... Byla jsem tak unavená, že pokaždé, když jsem vylezla z vody, tak jsem hned usnula. A stihla jsem dočíst knížku od Barunky, která mě děsně baví a myslím, že jí začnu číst znova!

Večer jsem měla hlad, když přišla Nika, tak jsme se rozhodly, že se půjdeme někam najíst, asi hot dog nebo podobně. Nakonec jsme zapadli do jedné restaurace a jídlo bylo naprosto nejlepší v životě. Měli jsme krevety smažené s kokosem jako předkrm, pak jsem měla kuřecí prsa s mexickou rýží a fazolemi a k tomu dvě piva :) Pak jsme šly courat po Duvalu (hlavní ulice co je na Key West). Nika si chtěla koupit brýle a místo toho jsem si já koupila nové hodinky :-D měla jsem chuť na drink, tak jsme zapadly do fat tuesdays, kde jako zaměstnanci hard rocku máme 50% slevu na všechno. To byla moje smrt, nejvtipnější bylo, že DJ tam dělá náš manažer z Hard Rock Cafe, kterému je tak kolem 40 - 50 :-D ale ty pecky, jaké hraje? Přesně moje gusto. No a samozřejmě nás představil manažerovi baru Fat Tuesdays a už to lítalo, panáky sem, panáky tam a zadarmo :-/ Dávali jsme si koktejly a extra shoty, no mazec, tančilo se, povídalo se a užívalo se... Skvělý večer a domů jsem měla doprovod, jak milé :) ale o tomhle tady psát nemůžu, protože jinak by mi naši vypravili domů soukromé letadlo :)) a už teď bych seděla někde nad atlantikem :-D Samozřejmě si dělám legraci, ale prostě mě se vždycky líbí "špatní" kluci... Takže zase nic! :-D Všichni se mě ptají na chlapy a bla bla bla, jenže nikdo neví, že jsem v hlavním městě Gayů na světě, takže po mě nic nechtějte :-D tady mi  nehrozí žádné nebezpečí! Ani zlomené srdce a nic horšího nebo podobného.

Ráno jsem se vzbudila s neskutečnou kocovinou, hned jsem do sebe vrazila jeden panadol, hodila sprchu a vyrazila do mé nové druhé práce :)) tam jsem si odbyla hezkých 5 hodin a pádila jsem domů. Dostala jsem výplatu za minulý týden a byla jsem velmi mile překvapena, takže mě nemusí trápit, že jsem si koupila hodinky, ale to je investice, kterou člověk potřebuje :-D stejně jako šestery šaty, no dámy, nemám pravdu? Příští výplata je plánována na kabelky... Ale nemějte strach, při tom všem stíhám i slušně šetřit na cestování, ovšem přestala jsem šetřit na sobě na jídle. Takže dnes jsem si koupila maso, salát, hromadu zeleniny a podobně. A ano další obří zmrzku Ben&Jerry´s, tentokrát pistáciovou, kde jsou přímo celé pistácie. Mňam!!

Pak jsem se chtěla pustit do uklízení, ale co následovalo už víte :) Děkuji všem za emaily :) četla jsem, ale odepisovat asi nebudu, opravdu není čas! Takže raději všechno píšu sem :)

Jinak venku opět prší, ostatně jako každý den.. Připadám si trochu jako v Anglii, s tím rozdílem, že tady je alespoň teplo.

 Jinak jestli někdy najdu chvilenku chci vám psát o češích žijících na Floridě, chci také psát o mé nové práci, možná byste mohli vědět i něco o Hard Rock cafe a o místě, kde vlastně žiju :))) Ale to zase až příště...

XoXo

Léňa

Žádné komentáře:

Okomentovat