sobota 28. července 2012

pracovní nasazení

Tenhle víkend mám skutečně nabitý prací, příští týden, už bude volnější, to nebudu chodit do dvou prací zároveň, ale jen do jedné, tak už se konečně alespoň maličko vrhnu na psaní :) a pokusím se také spojit s mojí milovanou rodinou, kterou teď pěkně zanedbávám...

Jinak přidávám krátký příspěvěk, které jsem si napsala dopředu, když jsem měla cca pět minutek :)


26. 7. 2012, 12:30
Dobila jsem si kredit a teď půjdu dobíjet svoje „baterky“ na pláž J mám day off, abych nabrala síly před pracovním víkendem… V mém obchůdku s obuví, který se mimochodem jmenuje Tip Toes, jsem narazila na holčinu z ČR, která tady pracuje legálně/nelegálně. Vyměnily jsme si čísla a facebook a chystáme se na oběd do HRC a pak na tu pláž J
Včera jsem byla v nákupním outletu Ross a koupila jsem si ponožky, kosmetické taštičky, deku a mini taštičku na peníze, mobil a ID (občanka, řidičák, kreditka, cokoli) 40USD bylo hned včudu.
Počasí je k nám již opět příznivější a já se můžu alespoň trochu znovu opalovat.

Jakmile půjde internet, zase se ozvu.

Lenďa 

Žádné komentáře:

Okomentovat