sobota 7. července 2012

Vydrž prďka vydrž!

Každý den teď dělám nejméně 13 hodin. Je to mazec. Prodávání bot mě docela baví, protože je člověk v přímém kontaktu se zákazníkem a musím vám říct, že to mi dává hodně. Za prvé, člověk musí rozumět co si amíci melou pod vousy, musí se je snažit zabavit a zároveň se učí finty, jak prodat co nejvíc :)

Moje nové kolegyně jsou super. Údajně bych měla dostávat 8 USD na hodinu + za některé prodeje mám i dollary navíc :) Ale nevím nevím, co moje šéfová, ačkoli mě dnes pochválila, tak nevím, co si mám myslet. Majitelé jsou totiž z Izraele a to je jiná mentalita. Navíc je těhotná a pod vlivem hormonů :) No uvidíme, ale tolik, bych toho chtěla napsat. Zatím dávám alespoň vědět, že tak nějak přežívám. Po finanční stránce nestrádám a nemůžu si stěžovat. Na jídle se dá třeba hodně ušetřit, ale přiznám se, že v tomhle na sobě nehodlám šetřit. Makám 13 hodin denně, tak si to snad i nějak zasloužím. Včera jsem nakoupila samé ovoce, nektarinky, blumy, meruňky, banány. Dnes jsem si koupila papriky a sýr. Mléčné výrobky jsou tu neskutečně drahé. Sýry jsou tu dražší než maso. Krabička s cca 10 - 15 dg stojí přes 4 dollary, když bereme skutečně ty nejlevnější. Libra kuřecího masa, což je necelých půl kila stojí 4 - 6 dollarů. Možná to je i tím, že tady se slepice prohánějí po chodníku :)

Přesně 3 ráno a zítra makačky v práci. Letím ještě do sprchy, teda až dojím zmrku. Ben and Jerry´s - ty jsou vážně nejlepší a dají se koupit i v ČR, tak neváhejte a taky na sobě nešetřete a ochutnejte :) Jinak vzkaz vám všem, napište mi mail, jak se kdo máte

:-*

Léňa

Žádné komentáře:

Okomentovat