středa 4. července 2012

štěstí?

Akorát mi Nika zavolala, že  mi vyřizují v HRC, ať přijdu až na sedmou. Díky bohu za ty dary, od rána jsem totiž byla ve své druhé práci. Stala se ze mne prodavačka bot :-D a kdybyste viděli jaká! Dnes jsem tam byla druhý den a prodala jsem několikatery boty :))

Včera jsem byla na pivu s Williamem, byla legrace, zase něco jiného mít rande s američanem, ale vážně z toho nic nebude :))

Dnes je to přesně měsíc, co jsem tady, ani mi to nepřijde, ale včera jsem se začala trochu těšit domů, měla jsem totiž náročnější den v práci. Dělala jsem s Jamie a ta do mě pořád hustila, jak něco dělám špatně a bla bla bla. Sice je nejlepší, ale taky to dělá deset let a já si prostě musím nějak poradit sama, ale když do vás hustí, akorát vám to kazí den. Naštěstí nikdo z manažerů si nemyslí, že bych pracovala špatně a ani nikdo ze serverů..

Teď si letím na chvilinku lehnout.. abych byla ready do práce

Žádné komentáře:

Okomentovat