čtvrtek 19. července 2012

photo session 2


Abych to uzavřela, chybíte mi. Ale vrátit se s Ameriky s pocitem, že jediné co vám o ní můžu vyprávět, jak jsem vám psala maily nebo jak jsem s vámi telefonovala není asi ideální :) Díky bohu za techniku 21. století, ale důležité je nenechat se jí polapit. To doporučuji i vám ;)

A tady jsou týden staré fotky z mola na nejjižnější části ostrova.


Ladíme hudbu, ale nikdo nemá pochopení pro Ne-Yo :)) A tímhle pohledem mě Dominik obdařuje denně, takže jsem to musela postnou. :-D je docela výmluvný, že?


Seznamte se Majk a jeho mexická přítelkyně Thali :) Jsou nejsladší pár na světě. Tolik lásky mezi nimi <3

hahaha no legrace byla :) Polar pop - načepuj si co chceš, kolik chceš za 69 centů :)


Všichni dohromady, ta blondýnka je Karla z jižní Afriky, typická Afričanka :-D (nebojte vím, jak to je v JAR)



Haha trochu vyváděli, tak jsem je musela zkrotit :-D


ano special forces nesmí chybět ani zde

  
že by nová podoba special forces?? :-D

"bratři" v městě gayů :-D


A naše partička, bez Kamči ovšem

Chtěl mě hodit do oceánu zmetek jeden

2 komentáře:

  1. Dneska se mi zdálo, že jsi přijela dřív a sama, protože s Tebou nikdo nechtěl cestovat a to děsný překvapení byl hrozně drahej porcelán s konvičkou na čaj, dvěma šálkama a cukřenkou v mintovo-bílé barbě!!!:-D

    OdpovědětVymazat
  2. hahaha, no zatim to tak ale vypada, ze budu cestovat sama :-D ale ja se nevzdam!

    OdpovědětVymazat