čtvrtek 20. září 2012

5th september

1. dovolenkový den v Miami jsme s Richiem strávili na pláži, která byla kousek od našeho hotelu. Písek je tam krásně jemný a bílý, voda světle tyrkysová, čistá, vlny minimální, takže se dá krásně plavat. Pro mě takový malý ráj. Obvzlášť když za hlavou máte bílé mrakodrapy.


¨

 Na oběd jsme skočili do Burger Kingu a stavili jsme se cestou také na zmrzku. Večer jsme sešly asi tak 20 bloků na slavnou South Beach, prošli jsme si promenádu a krámky a stavili se na další zmrzce, která byla nejlepší, jakou jsem kdy v životě jedla. Obchůdek se jmenoval Cold Stone (ledový kámen). Vybrali jste si příchuť zmrzlin a co vše do ní chcete dát. Já jsem měla zmrzku s názvem Coffee lovers only. Výborná vanilková, do které mi  přímo předemnou zmrzlinář přimíchal karamel, opražené mandle a vlašské ořechy a já nevím co ještě. Mohla jsem se po ní utlouct. Nezvyk to nic nedělání, ale po třech měsících těžké dřiny jsem se ho nemohla nabažit.


Žádné komentáře:

Okomentovat