úterý 18. září 2012

lokace

Tak poslušně hlásím, že odlet do LAX je tu, zítra našeho času v 10:45 se vznesu k oblakům, let bude trvat přes pět hodin. V LA je ovšem zase časový posun, takže teď s vámi budu tak o 12 hodin počítám. Přesunu se z letiště na hotel Hollywood Inn Express LAX, Inghlewood, 0304 California, kde strávím dvě noci. Zbytek času budu trávit v hotelu America´s Best Value Inn, 5265 sunset blvd. 90027.

Jsem zvědavá, kolik bude vážit moje zavazadlo :) moje věci jsou roztahány různě po ČR, něco mi vzaly moje kamarádky, něco můj spolubydlící z KW, něco berou moji kamarádi z Prahy a zbytek dovezu já :-D I přes to všechno mám velké problémy se pobalit, 4 měsíce jsou holt 4 měsíce. Nicméně mě ještě zbývá nakoupit hromada suvenýrů, nemůžu domů přeci přijet s prázdnou, ale kam to všechno narvu?

Jdu se uložit do pelechu za 6 hodin mi zvoní budík, abych se stihla nasnídat a dopravila na letiště...

Opatrujte se, jak jen to bude možné ozvu se :)

Xo Xo

Lenka


Žádné komentáře:

Okomentovat