neděle 9. září 2012

Key West - vzpomínky

It´s over!

Odteď již budu psát o KW pouze vzpomínky. Jak jsem psala dorazili jsme včera během odpoledních hodin do Miami.Všechno bylo super, až do dnešního odpoledne. Hotel je docela ošklivý, ale na přespání to stačí. Neskutečnou kliku mám ovšem v tom, že je náš pokoj hned vedle recepce a díky tomu chytám wifi v posteli :) ostatní musí do lobby.

1. září za mnou přijel můj kamarád z vejšky. Neviděla jsem ho téměř rok, odstěhoval se do Německa a školu teď na nějaký čas odložil. Já jsem ovšem pracovala celý víkend několik hodin v kuse. Takže čas jsem na něj měla až v pondělí, den před naším společným odjezdem.

Pondělí byl nádherný den, všichni jsme měli volno, které jsme strávili společně. Ráno jsme se oblékli a vyrazili jsme do Japonské restaurace na oběd, dala jsem si salát sinaj, který byl vskutku vynikající, na hůlky jsem zvyklá, takže příjemná změna po těch burgrech, subway apod.





Samozřejmě, že jsme nemohli vynechat foto u nejjižnějšího bodu USA, odkud je to co by kamenem dohodil na Kubu
A odpoledne jsme si zašli ještě na pláž, kde jsme řádili a pozorovali západ slunce.





A krásný den jsme zakončili poslední večeří v HRC, kde jsme se všemi rozloučili :))
   



Žádné komentáře:

Okomentovat