čtvrtek 20. září 2012

cestování

Sice jsem našim slíbila, že za žádnou cenu nebudu cestovat sama... No jooo ale já jsem blázen!!!  A jsem na sebe pyšná! Sice být tu s někým, tak toho asi omrknu víc, ale i tak super zkušenost, nicméně ničeho se nebojte od zítra už tak úplně sama nebudu. Mám sraz s jedním amíkem, na kterého jsem narazila v Praze, studoval tam celý semestr. Vyměnili jsme si kontakt, protože původem je z Floridy, měl mě přijet navštívit na KW, ale nevyšlo to, Amíkům začíná brzo škola a nemůžou se ulejvat, jako to děláme mi v ČR.
Pierre studuje kousek od LA, takže si udělá na víkend čas a trochu mi to tady ukáže.
Ale zpátky k pyšné princezně. Let jsem zvládla s přehledem a stáli kolem mě asi i moji andělé v podobě Theresy, která mě doprovodila cestou na letiště až k letadlu. Paní z Miami, která letěla na dovolenou na Havaj, byla moc zajímavá a ukecaná, takže mi to čekání na let pěkně uteklo. Větším letadlem jsem ještě asi neletěla. Sedělo se 2x5x2 a já seděla úplně uprostřed toho všeho. Trochu mě mrzí, že jsem nemohla být u okýnka a sledovat Miami a nápis Hollywood. Místo toho jsem si pustila filmek a trochu prospala. Dalším mým strážný andělem byl pán co seděl vedle mě, který mi od letušek ukořistil polštářek a deku. Sice jsem byla připravena na zimu v letadle, ale moje tělo si prostě navyklo na počasí na KW a všude mu je teď abnormální zima. Na letišti jsem zase potkala dalšího pána, který bydlí na hotelu vedle, takže mi alespoň poradil, co si koupit za lístek a kde vystoupit.
No a dnes jsem se celý den válela na pláži v Santa Monice. Vlny byly obří, voda ledová, slunce nepražilo tolik jako v MIA nebo na KW, protože tu fouká poměrně chladný větříček, ale přesto všechno jsem se trochu smahla. Při pohledu do zrcadla se musím smát, těm svým červeným buclatým tvářičkám. Zítra se přesouvám do hollywoodu a za týden už mě máte doma!!!!
A je mi úplně jasné, že celou cestu z letiště  budu hudrat, aby taťka v autě zatopil :-D
Zase se ozvu

LA z LA

Žádné komentáře:

Okomentovat