neděle 23. září 2012

LA se vrací z LA

Tak zítra kolem poledne mě vyzvedne shuttle autobus a odveze mě na letiště v Los Angeles. V Miami budu v 10:10pm, na letišti mě bude očekávat má kamarádka z Uzbeku, která mi pomůže s kufry. Následující den strávíme na pláži a tipuji, že skočíme na véču do Miamského Hard Rock Cafe. A ve středu již domů přes Lisabon...

Bude to zvláštní se vracet, ale dnes jsem se přistihla při výčitkách, že jsem si tak trochu sobecky odfrčela do malého ráje Key West a všechno a všechny nechala za sebou... Tak doufám, že mi to nikdo nemá za zlé, protože se těším až tu celou famílii obejmu!

Jinak měli jste pravdu Key West nemá s Amerikou co dočinění. Key West je skutečně malý ráj, kde veškeré starosti vás míjí... Je to místo, kde se není čeho obávat, plné pozitivně naladěných lidí, kteří by ani mouše neublížili. O to bude asi horší návrat do reality. Spadnu do toho rovnou po nohách a to se ještě budu snažit vyrovnat s časovým posunem.

Uteklo to jako voda, až se tomu nechce věřit.

Mám vás ráda a těším se na shledání...

Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat