středa 19. září 2012

Opouštění KW

Ráno 4. srpna jsem dobalila poslední věcičky a Richie, můj kamarád ještě z vejšky, který nyní ovšem žije v Německu a přijel mě navštívit na KW jel vyzvednout našeho mazlika. Musím uznat, že to bylo poprvé, kdy pro mne přijel muž na 300 bílých koních :)

Rychle jsem poslala poslední KW pohledy a vyrazili jsem směrem do Miami. Z KW nás vyprovodil typický karibský deštík, že jsme málem nestihli ani nasadit střechu, jak pršelo.

Cestou jsme se stavili na jednom z ostrovů Keys (Maraton) na pláži jménem Bahya Honda, protože bylo chvíli po Hurikánu byla poměrně špinavá, ale i přesto krásná. Vyblbli jsme se ve vodě, nafotili fotky a užívali si kabriolet. Když jsme přejížděli mezi plážemi, dostala jsem se poprvé za volant. Jela jsem pomaličku, hudbu jsme ohulili naplno a kluci si sedli na kapotu střechy. Všichni jsme byli mokří jen v plavkách a absolutně jsme si užívali tu pohodu.

Když jsme toho měli dost pokračovali jsme do Everglades. Nejprve do informačního centra, kde jsme se zeptali na cestu. Vybrali jsme si pouze aligátoří stezku. Opět jsem řídila a autíčko trochu prohnala. Dorazili jsme na místo, kde byl betonový chodník na bažinami. Cestou jsme pod stromem viděli ležet aligátora, který se ani nehnul, jinak ani živáčka, proto se v nás probudili pochybnosti, že ležící aligátor metr od chodníku není živý a je nastražený jen pro turisty.

Prošli jsme si celou stezku, ale až na pár ptáků jsme nic neviděli. Vrátili jsme se zpátky ke stromu, kde ležel aligátor. Ležel ve stejné poloze a neprojevoval žádné známky života. Richie se rozhodl, jít si na něj sáhnout, jestli je skutečný nebo falešný, když na nás aligátor mrknul. Pěkně jsme uskočili a vyděsili se, že jsme jen metr od živého aligátora... Cestou zpátky jsme potkali malého aligátora přímo u cesty a jednoho obřího spícíhé v proudu pod mostem.

Když jsme opustili Everglades, vyrazili jsme do Miami na hotel, kde jsme pouze vyložili kufry a hned si to štrádovali do nákupního centra Saw Grass. Tam jsme strávili jen hodinku, ale i tak jsem si stihla koupit novou koženkovou bundu Guess. Ze outlet centra jsme se stavili ve Fort Lauderdaile na večeři v jedné nádherné italské restauraci. A protože to byla poslední dominikova noc, stavili jsem se na south beach a projeli si autem slavnou ocean drive. Uložili jsme se do postele a kluci jeli ráno vracet auto na letiště, odkud jel autobus dominikovi do  NYC....

Žádné komentáře:

Okomentovat